درخواست نمایندگان برای استیضاح نه برای برکناری بلکه برای پاسخگو کردن رئیس جمهور بود
درخواست نمایندگان برای استیضاح نه برای برکناری بلکه برای پاسخگو کردن رئیس جمهور بود
نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:رئیس جمهور نه برای وزرای خود نه برای پاسخ به سوالات نمایندگان به مجلس نمی آید، ما باید چه کنیم؟ و استیضاح نه معنای برکناری بلکه برای پاسخگو کردن رئیس جمهور بود.

به گزارش جویباران، کیوان مرادیان در مجمع بسیجیان شهرستان جویبار با اشاره به اینکه مدت هاست در طرح مسائل خوب عمل می کنیم ولی فقط با بسنده کردن به آن شاید به جایی نرسیم اظهار کرد: باید واقعیت‌های کشور را بدانیم، ظرفیت ها را بشناسیم و آن را عملیاتی کنیم.

وی با بیان اینکه تحریم ها و فشار دشمن نمی تواند توجیه کننده قصور و سستی و کم کاری ها و بی تدبیری ها باشد گفت: خود تحریمی ما به مراتب آثارش ویرانگرتر و مخرب تر از تحریم‌های دشمنان است.

نماینده مجلس تصریح کرد: کشور ما توانایی و زیرساختش را دارد و می‌تواند صادر کننده باشد، عزم جدی می‌خواهد ولی یک عده به دلیل منافع خود نمی گذارند، یک عده هم می‌خواهند تولید داخل تضعیف شود.

مرادیان با تأکید بر اینکه عده‌ای اراده شان این است که وضعیت موجود را به مجلس گره بزنند و بگویند دیدید آنها هم نتوانستند افزود: ما در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ حتماً بسیاری از دغدغه و سیاست‌های جدی مردم را اعمال می‌کنیم.

وی با اشاره به حاشیه های ایجاد شده در مورد استیضاح رئیس جمهور گفت:رئیس جمهور نه برای وزرای خود نه برای پاسخ به سوالات نمایندگان به مجلس نمی آید، ما باید چه کنیم؟ و استیضاح نه معنای برکناری بلکه برای پاسخگو کردن رئیس جمهور بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نمایندگان موظفند بهترین تشخیص را داشته باشند اما در این مسیر اگر کلیت یا عقلای نظام تشخیص دهند که آن موضوع باید متوقف شود ما هم متوقف می‌کنیم.