انتخابات شورای دانش‌آموزی نوعی تمرین دموکراسی است/ انتخابات شوراهای دانش‌آموزی نماد پویایی و نشاط در مدرسه است سیکاپل تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود/ مهم‌ترین وظیفه ما در شورای ترافیک فرهنگ‌سازی است یزدانی مدال برنز جهانی را به گردن آویخت تأمین ۵۰ درصد آب کشاورزی جویبار با لایروبی آب‌بندان‌ها/ لایروبی ۶ قطعه آبندان در جویبار با اعتبار ۶ میلیارد تومان آب‌بندان‌ها منبع اصلی تأمین آب کشاورزی در جویبار هستند/جویبار در اولویت لایروبی آب‌بندان‌ها در استان است مدال برنز کاراته‌کار جویبار در المپیک جوانان سردمداران FATF از حامیان اصلی مالی و سیاسی تروریست‌ها هستند خط قرمز من پایبندی به قانون است/ نگاه من در کار پرهیز از هرگونه تنش و حاشیه است/ ازتمام ظرفیت‌ها برای توسعه جویبار کمک خواهم گرفت جذب ۷۱ درصدی اعتبار اشتغال روستایی در جویبار/ وضعیت جذب اعتبار در جویبار رضایت‌بخش نیست احداث اولین پارک جنگلی در جویبار با بهترین کیفیت

به گزارش جویباران، خیلی از آن‌هایی که درگیر برنامه‌های کاهش وزن هستند گله می‌کنند که چربی‌های بعضی از قسمت‌های بدن بسیار سرسخت هستند و انگار هیچوقت به طور کامل از بین نمی‌روند. شکم یکی از متداول‌ترین این ناحیه هاست.

علت این عدم تمایل به چربی سوزی در یک ناحیه خاص از بدن می‌تواند از دستور ژنتیکی که طبق آن بدن چربی ذخیره می‌کند تا تفاوت‌های جنسیتی و واکنش‌های هورمونی احتمالی به رژیم‌های غذایی و نیز محیط زندگی باشد و حتی تغییر کند.

خطرات مربوط به چربی شکمی

چربی شکمی بیشتر از چربی‌های انباشته شده در قسمت‌های دیگر بدن نشان دهنده عوامل خطرزای دیگر است.
چربی احشایی (شکمی) با بیماری‌های قلبی، دیابت نوع ۲، سندرم متابولیک، سرطان سینه و روده، فشارخون بالا، مشکلات مثانه و ناباروری در زنان و مردان در ارتباط است.

سوزاندن چربی‌های شکم

چربی سوزی موفق و حفظ آن نیاز به ترکیبی از رژیم غذایی و ورزش دارد. به نظر می‌رسد که تاثیر رژیم غذایی برای از دست رفتن چربی‌های شکم بیشتر است. اما از انجاییکه ورزش تاثیر بسیار خوبی بر کنترل استرس دارد بطوریکه به جای اینکه چربی‌های آزاد شده دوباره ذخیره شوند، در شرایط سوختن قرار می‌گیرند.

در نهایت پشتکار و ثبات قدم به یک برنامه کاهش وزن موجب موفقیت در این زمینه می‌شود.